Post by tenkeerojaxi on Feb 15, 2022 10:37:35 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Hero Wars ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Hero Wars IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mod fler poäng ▞▞▞
▞▞▞ Hero Wars 2022 version ▞▞▞
Bra detaljer. Lätt att spela med många olika slagsmål och äventyr.
Laddade ner väntar ett pusselspel och var besviken över att det inte var det. Gav det ett försök och spelet är faktiskt ganska roligt, till och med gratis att spela. Största nackdelen jag kan hitta är att annonstjänsterna inte fungerar för att kunna få dagliga Boxie-belöningar och biljetter på teatern. Det verkar inte som om någon bryr sig heller. Varje gång jag rapporterar det får jag ett allmänt meddelande tillbaka om hur man skickar feedback.
Bra spel massor av roliga massor av stora hjältar måste vara redo att spendera pengar och måste hitta en bra guild
De är roligt spel för man fitast i de
För mycket fördröjning när spelet laddas.
Jag älskade det här spelet tills det frustrerade i morse. Jag kan inte logga in, det säger hela tiden ingen internetanslutning när jag faktiskt har en 4g internetanslutning och jag kan göra alla möjliga saker med den. Jag loggade till och med in tidigare i morse vid 03:37 Gmt. Men efter att ha slagit ett hydrahuvud och inte fått belöningen (titan artefaktboll) bestämde jag mig för att vänta till 4:00 gmt när jag är säker på att jag kan få den. Sedan dess har jag utan framgång försökt logga in. Och jag märkte inget svar för detta problem tidigare.8/1
långt ifrån det spel som dom reklamera.
Hero Wars Rollespill zvpy
Jag gillar spelet men det kan vara en pengagrop.
I början var spelet roligt. Det faktum att jag måste spendera pengar för att avancera och vara konkurrenskraftig har tagit bort en del av njutningen. Jag har lätt spenderat mer på detta mobilspel än något konsolspel, inklusive Grand Theft Auto 5, och jag köpte det spelet två gånger för $60 vardera. Svårighetsgraden ökar exponentiellt i Tower och Campaign, men är obefintlig med Highway Men och minimal med Titan Dungeon och Outland Bosses. Detta är orättvist. Jag önskar att svårigheten var balanserad.
Hero Wars Rollespill zvpy
Efter att ha varit spelare i 18 månader kan jag säga att hjältekrig ger hela min dag ett extra humör, slåss på två fronter huvudspelet och så många funktioner, om du har tålamod, lugn och beräknande när du arbetar med hur är det bästa sättet att få du längre och djupare in i herravälde!
Spelet är väldigt trevligt. Förhandsvisningen är mycket missvisande. Det finns bara 2 pussel som i spelet. I chatten är det många som frågar om det finns fler, men det finns det inte. Mycket Pay2Win-struktur.
Ultimate Fishing Simulator Simulation acfn
Hero Wars – Fantasy Battles როლური თამაშები ceza
Marknadsförs som ett trevligt enkelt pusselspel. Pusslen är bara en del av ett bonusspel, och du måste sitta igenom tråkiga generiska automatiska "spel" med en fruktansvärt generisk konststil...
Beroendeframkallande 10/10
Fantastisk
Det här är inte spelet jag beställde...lol jag trodde att det här spelet var tornbaserat spel där du måste välja rätt motståndargolv för att attackera men det är ett helt annat spel...fick det där tornet "mini" spelet en gång och det är inte varför jag laddade ner det här spelet. Det värsta är...de har en hel nivå som kan spelas som annons men det faktiska spelet är helt annorlunda.
Den senaste uppdateringen för mycket tid att ladda och äntligen visa nätverksfel, alla andra applikationer fungerar perfekt förutom detta.
Fantastisk chattuppdatering, precis vad vi inte bad om eller brydde oss om. Men ja vi fick det
Bra med lite härliga trevliga människor
värdens sämsta spel dom juger i reklamen de är inte än ett pusselspel
Roligt spel, men har en tendens att krascha. Dessutom är uppdaterings-/minskningshastigheten för resurser lite för låg, men då antar jag att det är så de uppmuntrar dig att spendera dina pengar och påskynda saker. Ändå en ganska bra distraktion. Och pusselspelet de använder i sina annonser? Ja, jag såg en första dagen jag spelade. Skulle vara trevligt om de faktiskt var med i spelet som annonserats.
Mycket trevligt
Det är superkul! Och handledningen är mycket förstående!
Jag har spelat det här spelet i över 5 år nu, har VIP 14 vilket betyder att jag har spenderat massor av pengar (som $1 000 eller mer), och jag blir fortfarande slagen av andra som har spenderat MYCKET mer pengar än mig. De konsoliderade nyligen servrar som knuffade in massor av spelare på mycket högre nivåer på min server och pressade mig ur guldet tillbaka till silver, vilket drastiskt påverkar min förmåga att höja mina titaner och hjältar. Appen är riktigt buggig nu. Jag känner att jag slösat bort massor av pengar och inte kom någonstans.
Behöver lägga till sortering av mästare.
buggyspel med mycket dålig support
Vilseledande reklam, inget pusselspel alls
Vad spelade jag... ni borde skämmas över er... det här liknar inte annonserna... allt jag gjorde var att springa och trycka på en hjältes porträtt när hans/hennes mana var uppe... sluta bombardera youtube
Spelet är inte vad reklam visar att de är.
Hero Wars – Fantasy Battles როლური თამაშები ceza
Inte alls vad som utlovades med brainpuzzels. Bara barnspel slåss med svärd mot monster... skit som vanligt...
Spelet liknar inte annonserna
Måste ha spel... Massor av saker att göra... Hjältekamper såväl som mäktiga Titans kamp... Bra koncept... Bra jobbat nästaare 👍👍..
Kräver pengar för snabb tillväxt men fungerande tidsfördriv som gratisspel. Tar dock lite för mycket tid för att gå igenom alla ögonblick varje dag. Svårt att få det att gå ihop med arbete och fritidsaktiviteter.