Post by tenkeerojaxi on Feb 15, 2022 10:56:03 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Apple Knight: Action Platformer ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Apple Knight: Action Platformer IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mod lisää rahaa ▞▞▞
▞▞▞ Apple Knight: Action Platformer 2022 version ▞▞▞
Hieno peli.. Ei valittamista Ainoa asia on, että heidän olisi pitänyt luoda pidempi peli.. Peli on liian lyhyt,
Tiedätkö kuinka sammuttaa soittimesi pelaamisen? Avataksesi esineitä saadaksesi vain ne on ostettava hitaasti hankituilla kultakolikoilla. Mitä hauskaa on myös huonosti rakennettujen tasojen juoksemisessa uusien laitteiden hiomisessa? Lisää tarinaa kiitos! Myös ei. Minusta ei ole hienoa, että mainokset ovat vuorovaikutteisia pelissä.
Paras peli ikinä ja helppoa rahaa
Pelin ohjaus ei ole responsiivinen. Kokeilin jopa playstation-joystickillä. Jotkut aikapainikkeet eivät toimi. Joten se teki pelaamisen mahdottomaksi. Tällainen häpeägrafiikka ja ne ovat hämmästyttäviä
Paras paras paras peli, mutta grafiikka on liian vanha päivitys, kiitos
Hämmästyttävä peli. Haastava mutta viihdyttävä.
Voi helposti juuttua seiniin ja muurata pelin
Toistaiseksi pidän pelistä. Mahdollisuus räätälöidä ohjaimia täysin oli minulle uutta. Sanon yhden asian, että minusta tuntuu, että "katso kultamainos" -vaihtoehto on aivan liian O.P. Pystyin avaamaan uusia aseita ja sitten istumaan siellä ja selaamaan mainoksia ja ostamaan haluamani aseen.
peli on pääosin hyvin koottu, mutta vaikeuspiikit ovat erittäin epäreiluja.
tätä peliä on jännittävää pelata, mutta olen kuitenkin vielä pelin alussa, ja toistaiseksi kaikki on mennyt hyvin.
Käytännössä pelikelvoton mainosten määrän vuoksi
tämä peli on uskomaton. ohjaimet ovat ilmiömäisiä ja grafiikka on parhaita pikselitaidetta, jonka olen nähnyt (etenkin mobiilipeleissä). Ainoa ongelma on, että joillakin tasoilla on hetkiä, jolloin täytyy tehdä "uskon harppaus", mutta rehellisesti sanottuna en ole täysin varma, onko tasohyppelypeliä mahdollista tehdä ilman niitä. kaiken kaikkiaan mielestäni tämä peli on ehdottomasti aikasi arvoinen.
Perseestä! Perustaa hahmon terveyden kolmella sydämellä? Korvaa se ainakin terveysbaarilla!
Se on hienoa, suosittelen ehdottomasti Mutta joka kerta kun yritän ostaa se kertoo minulle, että se ei ole saatavilla? Ole hyvä ja korjaa se. Kiitos ❤
Annan tälle 3 tähden, koska voit katsoa pelistä loputtomasti mainoksia, jotta voit ansaita kolikoita, koska haluan sen sellaisena kuin sen kovalla työllä ansaitut, joten se on meille haastavaa ja kun katsot mainoksia, voit helposti päivittää panssareitasi ja tavaraasi. , mutta kaiken kaikkiaan se on hyvä, sitä on hauska pelata.
Peli on mahtava, mutta siinä on 1 ongelma, en jostain syystä voi ampua omenaa, kun olen juuri lopettanut kiipeämisen, mutta se on ainoa haittapuoli, paitsi se paras peli, jonka olen koskaan pelannut
Se ei ole huono, mutta jos voisit vähän nerffata kivenheittimiä ja maageja, se auttaisi, ja siksi annan 4 tähteä.
Olisi hienoa, jos peli toimisi. Peli jumiutui tasoilla 1, 2 ja 3. Se piti käynnistää uudelleen useita kertoja, ei siltikään. Kiitos, että tuhlasit aikaani.
Tulot ovat rikki, viiveitä ja arvaamattomia. Ei pystynyt voittamaan toista pomoa rikkinäisten ohjainten vuoksi. Peli on huonosti tasapainotettu ja siitä puuttuu perusvauriomekaniikka.
Naurettavaa skineille ja se, että löydät aseen mutta joudut sitten maksamaan siitä, on naurettavaa.
Ei huono alusta. Melkein pelaa kuin Willow arcade-peli aikoinaan. Paljon mainoksia, mutta ostin juuri pelin ilman mainoksia hintaan 2,99. Toistaiseksi peli on ollut melko hauskaa, mutta alemmille alustoille pudottaminen on riski, koska et näe piikkejä tai vihollisia. Ei kuitenkaan sopimuksen katkaisija.
Se ei lataudu: se juuttuu 80 %:iin eikä nouse sen ohitse Ja haluan todella rakastaa tätä peliä, mutta jos se ei lataudu, en voi
Sinun TODELLA TARVITSE korjata tuotteen palautusarvo.
Anteeksi, mutta se tosiasia, että tulipallot voivat käydä läpi asioita, on naurettavaa eikä siinä ole mitään järkeä. Se, että saat vahinkoa vain koskettamalla kaukovihollisia, tekee pelaamisesta jo melko ärsyttävää
Hyvä peli ja hyvä haaste, mutta mekaniikassa ei ole järkeä kantaman suhteen. Minun täytyy saada miekkani lyömään vihollisiani vahingoittaakseni heitä, mutta heidän miekkansa tarvitsee vain 10 pikseliä ohittaa minua osuakseen minuun. tuotteet maksavat aivan liikaa, eikä ole reilua, että meidän on viljeltävä tuhansia kultaa vain saadaksemme panssarin, jossa on enemmän sydämiä, ja mainokset ovat liian suuria edistyäkseen verkossa, joten pelaan vain offline-tilassa ja kun olen verkossa, en vain hyödynnä +200 kultamainoksia rikastuakseni.
Miksi saan mainoksia, vaikka ostin "ei mainoksia" -skin??? Se on ongelma, joka on vaivannut minua pitkään, ja toivon, että korjaatte sen pian
Se on toistaiseksi todella hauska peli, eikä sinun tarvitse käyttää $ 1, jotta voit pelata.
Parempi kuin useimmat mobiilitasohyppelyt ja varmasti yksi haastavimmista! Pientä toistoa on, mutta kannattaa käydä läpi nähdäksesi pelin loppu-/loppualueiden sisältö, eli pomotaistelut, lisäpelimekaniikka jne. Hienoa työtä!
Hotel Frenzy: Home Design Пригодницькі rrrz
Arvostan vaivannäköä, mutta minusta nuo pseudopikselgrafiikkapelit ovat jotenkin ontuvia...
Apple Knight: Action Platformer Action dis
Mitä ihmettä tässä pelissä on joskus, kun hyppäät paikasta toiseen, voit juuttua maahan, jossa et voi liikkua ollenkaan hyppääminen hyödytön, viiva myös hyödytön
Tämän pelin vaikeat osat on suunniteltu huonosti. Esimerkkinä pommit ja kivet lentävät ruudun ulkopuolella. Tulipalloja ampuvat velhot eivät myöskään siirry mobiiliin kosketusnäyttöpeleihin, koska nopeaan ja tarkkaan pelaamiseen tarvitaan parempaa kosketusvastetta.
Tässä on muutamia asioita, joiden vuoksi en pidä (melkein vihaan) pelistä. Mutta ne tarjoavat hyvän haasteen. Nopea huomautus - käytän peliohjainta tähän peliin, joten painikkeen napsautuskokemukseni voi olla erilainen. 1) Kun törmäät vihollisiin, kuolet (ultrakovassa tilassa). 2) Terveysjärjestelmä tuntuu oudolta. 3) Et voi tehdä minkäänlaisia komboja. 4) Jotkut tasot ovat niin kovia, että en halua jatkaa (esim. nro 5). Kaikki tämä tekee vain huonon vaikutelman. Mutta myönnän, että ihmiset nauttivat siitä.
Tylsä, tasainen tasohyppely. Siellä on parempiakin.
Apple Knight on todella aliarvostettu!! Tässä pelissä on siistiä mekaniikkaa, hiontaa ja aivan kuten Mario-tasohyppely.. Ehdottomasti paras tasohyppely mobiililaitteille! Toivon kuitenkin, että lisäät yhä enemmän tarinoita saadaksesi pelaajan koukkuun! Tai moninpelikilpailuja tulevaisuudessa!!.. Muuten, loistava tasohyppely!
Erittäin hauska sidescroller-tasohyppelypeli